21 Ekim 2010 Perşembe

cem akbaş - 06.04.2009

çok sevdiğim pek muhterem zat. Bak ne buldum. bana yazmış olduğun bu satırları gördüm çok güzel oldum.

bu şarkı da bonusumuzdu..



bugün
yağmurda yürüdüm
yürümek zorundaydım daha doğrusu
ıslandım evet donuma kadar ıslandım
hayır abartmıyorum
kesinlikle
üşüdüm lan ıslak ıslak dolan dur
sağda solda
bi şemsiyeyi de bulamadıydım zaten
evde
soktuğumun şemsiyesi götümdeymiş meğer
yoldayken açıldı
götümde..
belki de yoktur evde şemsiye hiç olmamıştır
orasını bilmem de
siktiret dedim
şeker miyiz ki ıslanalım
dedim
demez olaydım
çıkmaz olaydım
ama çıktım bi kere
hayır o değilde
o nasıl bir yağmurdur arkadaş
bi ara ver bi nefes al
ama yalan söylememek lazım
dindi yağmur
ben dolmuşa binince..
işimi bitirmiştim meğer bir iş yokmuş ortada aslında
hay sikeyim
boşuna ıslandım
ıslandığımla da kaldım
üşüdüm bi de lan donum bile ıslak a.k
madem dedim varayım şurdan
bu adam evdeyse çökeyim hemen
bi sıcak çay içeyim
yağmur dinsin ben de kuruyayım
donum da kurusun
o da okuldaymış a.k
hay sikeyim..
hayır o değilde
o nasıl bir yağmurdur arkadaş
bi ara ver bi nefes al
ama yalan söylememek lazım
dindi yağmur
ben dolmuşa binince:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder