11 Ocak 2013 Cuma

bırkac zamandır zaman algım kırılmış durumda. okuldan eve gelıyorum beynım oluyor harran ovası ve uyuyorum teklı koltukta. teklı koltukta uyuyorum cunku kanepede ev arkadasım uzanmıs oluyor ben gelene kadar, diğeri de televizyona ters bi açıda. teklı koltuk tam karşısında ama işte tekli o da. zaten sabahtan aksama kadar göte yaptırıyoruz işlerimizi. aksam barı sırtım çalışsın istiyorum ama o da olmuyor ev seksisi yüzünden..
peki neden salon?
salon, çünkü ev arkadasımla vakit gecirdiğimiz nadir yerlerden biri. sosyallesme adına haftada 2 bazen 3 kez içmeye, yemeğe cıkıyoruz ama onun dısında pek bi sikim yapmıyoruz...
zaten bi sikim de yapmıyoruz...
hayır bu yaşa gelmış adamlarız hala eve duzenlı olarak kız gırmıyor.. öncelerı ben ıstemıyorum dıye dıyordum ama harbıden kıllanmaya basladım lan bu durumdan...

bir nevi umut sarıkayanın ev seksisi serisindeki baba rölündeyim evde m.k.


1 yorum:

  1. kendimi gördüm bir an ahah :)) ama genelde bizde anne- anne, baba- baba rolünde.. ben de başrol işte. ama yılda 1 kez oluyor sadece memlekete gittiğimde :)
    onun dışında kendi evimdeyken ev seksisi genelde kedim osman oluyor :))

    YanıtlaSil