15 Haziran 2012 Cuma

dönüm noktalarından geçmek can acıtır, mutlu olamazsın, mutsuz da olamazsın, gariptir dönüm noktaları...
ilk defa sevişeceksen bu bir dönüm noktasıdır, ilk defa sevişmek çok gariptir.
ilk seviştiği zamanı hatırlayanlar genellikle bahtsızlardır.
o değil de ölüyordum heyecandan kaç yaşımdaydım hatırlamıyorum,,

ilk kez bir kız benımle sevişmek istediğinde daha bir garip olmuştum, elimi ne yapmam gerektiğini bilememiştim. sanırsın ben kızım mına koyım o derece olmuştum, küçüktüm. hala kücüğüm, nolur küçük olayım. küçük olmayı seviyorum.

mevzu sevişmek aslında, çok atıp tutmaya gerek yok, hello kitty ile uyanmayalı uzun zaman olmuş, çok özledim sanırım, geçen gün muhabbetini yaptık, erkekler böyle şeyler konuşur kendi arasında,

victoria secret ile uyandığım zamanlarım daha bi fenaydı, sanıırm karaciğerimi o zamanlarda kaybettim.. envay çeşit kondom markasını öğrendiğim zamanlarım da bu dönemdi, toplum gözünde bu kadar büyütülmüşken seks, sen hatırlamadığın yaşlarda bu perdeyi yırttıysan garip oluyorsun, ya da yanındakilere ergen dedikleri halde sen hiç o triplere giremiyorsun ( şimdi yaptığım tam ergen işi bence o ayrı)
mesela hiç kovalamıyorsun, ya da hiç kovalamadım seksi bu güne kadar, sanırım.
başka şeyler kovalıyorsun böyle bir hayatın varsa.

bilmek istiyorsun ve süreklı susuyor okuyor, konuşuyor ve yazıyorsun,

ya da yazdığını zannediyorsun. sonra hiçlikler buluyor seni, tiplere giriyorsun.

her şeyi denemeliyim triplerine girmesen de her boku deniyorsun. ( götün sağlam şükür ona da)

böyle biri iflah olmaz, sadece daha çok acı çektirecek ruhları arar. daha çok acı çektirecek bir ruh var mı şu hayatta bilmiyorum.  ya da bana acı çektirebilecek ruh nasıl biri onu da bilmiyorum.

ankaradayım, köpekler gibi içtim içiyorum. çok özlemişim. tek tabanca takılıp içmeyi, kulağımda müzik son ses. bilmiyorum ne yaptığımı. uyanınca iç sesim sıkecek belamı.

ben birini sevmeye başladım lan.
böyle bildiğin seviyorum..

1 yorum:

  1. asıl kendine sorman gereken şu; eğer seks diye birşey varolmasaydı yine aynı kadına aşık olur muydun?
    bu soru, kendine ne kadar dürüst olduğunla ilgili.
    ve birader, kendine dürüst olman önemlidir. hem de çok fazla.

    YanıtlaSil