27 Eylül 2012 Perşembe

bir denge var sigarayla aramda. yazılı olmayan bir sözleşme.
iletişme/ konuşma seviyemle ters orantılı, yazmamla paralel içtiğim sayı.
paket devrilir oldu birkaç gündür,
bugün konuşmadım, yazmadım sigara da içmedim pek.
bugün çok konuşasım, yazasım sigara içesim var..

egeyi sevdim, bir o kadar da yavan geldi izmir bana..

her yer bacak, meme. kafamı kaldırmadan yürümeyeli ne kadar zaman geçmiş. hamlamışım. 2 gündür boynumun ağrısını neyle açıklayacağımı şimdi keşfettim.

yavan izmir. ne istanbulsun ne de ankara,
ne karamsarım ne de mutlu, ne yolcu ne de yolum burada.

sana sövmemem için bu hafta sonu bana bişeyler ver izmir. ver yoksa her adımımda anana bacına sövmem yakındır. dükkanlarına gavur izmir yazmam yakındır izmir. bana gavurluğu ver,

hakkını yemeyeyım şimdi 3 gun oldu ama 3 gundur hayvan gıbı içiriyorsun,
ulan şimdi birden duygularım değişti, sevdım bır an senı, iyisin iyi.. haftasonu bakıcaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder