10 Eylül 2012 Pazartesi

junior hüss

son adana ziyaretimde sandıkları karıştırırken eski fotoları buldum, aile albümü filan...
sanırım burada 4 yaşındaydım ve yaramazlığın dibini yaşadığım dönemlerdi, bi nevi afacan dennis.. ama benim lakabım prof'tu. hayvanlar üzerinde çok fazla deney yapardım, kertenkele yakalayıp beslemek, sapanla kuş avlamak en büyük zevklerimdi. balık avı hastalığım da o dönemden kalmadır. burada saçımın orta yeri kesik, 1 gün önce kardeşimin kafasına taş atmıştım sebebini hatırlamıyorum, ben uyurken o da makasla saçımı kesmiş... ne güzel etmiş.
neyse bu fotoları görünce bi hoş oldum, bi doğaya kaçasım yaramazlık yapasım geldi. şimdi gidip bikaç kuş avlıyım, biraz balık tutayım..



prof hüss                                                                 sarı-darı sarbi (sabri yerine sarbi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder