16 Şubat 2012 Perşembe

hem acı çekmeyelim hem film gibi hayatlar yaşayalım istiyoruz ya, bi siktirip gidelim bunu isteyenler.
ben istemedim, hep daha fazla acıyı nasıl çekerim derdinde de olmadım ama hep daha fazla acı çektim
benim sorunum bu işte, daha fazla acıyı kim veriyorsa ona veriyorum ruhumu,
çünkü başka bişey hissedemiyorum siktiğimin dünyasında,
afedersin dünya, sana sövmek istemedim biliyorsun.. mevzu sen değilsin bozulma bana...
ama olmuyor işte be dünya, olduramıyorum başka türlü,
senden oluşuyorum ya ben hani, bunu sen istedin ki ben böyleyim.
sanırım beni ben yapan özellikleri almaya kalkmayan, dünyayı seven birine ihtiyacım var.
muhtacım işte lan, lanet olsun, köpekler gibi muhtacım.
ama sen zaten gelirsin zamanı gelince, hem zihnimizin bir oyunu değil mi ki zaman zaten,
aslında yanımdasın o zaman
evet evet bu yüzden çok dipteyim
en iyi olan sensin ve sen yanlızlığınla yanımdasın..
selam olsun sana.

1 yorum:

  1. güçlü bir adam olmanın en önemli kuralı, aslında zayıf olduğunu kendine itiraf etmek.
    bütün adamlar zayıf, sadece çok azı bunu biliyor, bununla yüzleşiyor ve mücadele edebiliyor.
    kulübe hoş geldin.

    YanıtlaSil