6 Şubat 2012 Pazartesi

Neil Young, en iyisi, en özeli

ne zamandır neil young'lı bir şeyler paylaşasım vardı. bugün dinlerken aklıma geldi, benim dinlediğim en iyi solo bu şarkıdakidir. bilmiyorum neden yaptı bu videoyu yapan ama benim en beğendiğim kadınlardan biri de zooeydir. bu şarkıda onun fotosunu kullanması garip kaçmış ama beni tam olarak transa soktu. arada psycoya da sarıyor görüntü. anlıcaın tam olarak hipnoz etkisi yaratmış eleman. bendenmiş o da, ya da ben ondanım.

tekrar edıyorum en iyi solo burada atılan 2 gitar solo... hayatın anlamı varsa eğer biryerlerde, ya da bir şeylerde, bunu dinleyince anlar vazife edinen..

2 yorum:

  1. 70'ler rock ı seven adama plaket veririm ben aga!

    YanıtlaSil
  2. eyvallah, güzel her daim güzeldir.. o dönemden kalan ve hala dinlediklerimizse en iyileri sanki..
    çok mu yaşlandık ne? bu arada kedi ile ilgili yorumunu da burdan cevaplıyım, altıma sıçtım gülmekten ben ama, sandalyeden düşeyazdım! tam bi orospu çocugu, çok haklısın..

    YanıtlaSil