19 Şubat 2012 Pazar

morrissey günü

evde hala bilumum içki bulunmakta ve fakat belli bir süre içki içmeme kararı almıştım, ama gel gör ki birden karşıma bir şarkı çıkıyor, uzun zamandır duymadığım, dinlemediğim, kaçtığım.. acı dolu dakikaları yaşatan kadın geliyor masama, konuşmadan, konuşturmadan duruyor, bakıyor, ağlıyor...

ince tınılara sahip başka başka kadınlar geliyor sonra o masaya, masanın köşeleri kayboluyor,
yaşadığım, yaşanır ki dediğim her kadın geliyor..
son kadın da geldikten sonra gece iyice ilerlerken konuşmayan konuşturmayan kadın konuşmaya başlıyor..
-tüm dünyayı gezmek istiyorum, yol olmak istiyorum, yolcuyum ben... çöllere dalmak istiyorum.. düşünüyor, düşünüyor ve düşünüyorum. biliyorum ki sabah bu hislerim geçecek ama şimdi inanılır derecede mutsuzum yardım et.
sonra diğeri geliyor, cebinde bir sürü müzikle.. her yerinden bir müzik çıkıyor, hepsi de en sevdiklerimden.. bakıyor suratıma, uyanmana gerek yok, iyisin böyle diyor.. yaşanır seninle diyor...
 kuş çıkıyor sonra, sonra o kuş hızlıca pencereme çarpıp uyandırıyor beni uykudan..

devam eder mi bilmem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder